We stellen hem speciaal voor jou afEen fiets rijdt past écht lekker als ie perfect is afgesteld. Als je jouw Union ophaalt, neemt de dealer je volledig onder de loep. Vervolgens zet hij het zadel en stuur op de ideale hoogte.Niet alleen onze fietsen zijn anders, ook onze bezorgwijze. Je hoeft niet thuis te blijven om je fiets in ontvangst te nemen. En, nog belangrijker: je hoeft je fiets niet zelf in elkaar te schroeven. Wij leveren je nieuwe fiets af bij jouw Union-dealer, je haalt hem op wanneer je wilt en jij fietst zingend de winkel uit.YOU’VE GOT MAILJe krijgt via mail exact te horen wanneer de fiets bij de dealer staat. (Icoon van telefoon met mail) 2.Monteur loopt je hele fiets na. Draait elke bout aan. (Icoon van monteur met g-reedschap fiets naloopt) 3.Je komt langs, hij zet het zadel en stuur de ideale hoogte. (Icoon van monteur die aan zadel sleutelt, klant ernaast.) 4.Jij rijdt weg met een wheelie. (Icoon van klant die wheelie maakt op fiets.)MONTEUR LOOPT DE FIETS NAJe krijgt via mail exact te horen wanneer de fiets bij de dealer staat. (Icoon van telefoon met mail) 2.Monteur loopt je hele fiets na. Draait elke bout aan. (Icoon van monteur met g-reedschap fiets naloopt) 3.Je komt langs, hij zet het zadel en stuur de ideale hoogte. (Icoon van monteur die aan zadel sleutelt, klant ernaast.) 4.Jij rijdt weg met een wheelie. (Icoon van klant die wheelie maakt op fiets.)We houden je via mail op de hoogteNa je bestelling houden we via mail op de hoogte over de status van je bestelling. Binnen enkele dagen weet je precies wanneer je jouw nieuwe trots op kunt halen.We checken elke bout en elke moerJij wilt als een gek over kasseien kunnen knallen, en dat kan alleen als je fiets je nooit in de steek laat. Daarom draait de monteur elke bout en moer nog een keer goed aan.Niet alleen onze fietsen zijn anders, ook onze bezorgwijze. Je hoeft niet thuis te blijven om je fiets in ontvangst te nemen. En, nog belangrijker: je hoeft je fiets niet zelf in elkaar te s chroeven. Wij leveren je nieuwe fiets af bij jouw Union-dealer, je haalt hem op wanneer je wilt en jij fietst zingend de winkel uit.We stellen hem speciaal voor jou afEen fiets rijdt past écht lekker als ie perfect is afgesteld. Als je jouw Union ophaalt, neemt de dealer je volledig onder de loep. Vervolgens zet hij het zadel en stuur op de ideale hoogte.Jij scheurt wegVeters gestrikt en jasje dicht? Gaan!First things first: welke Union wordt het? Maar voordat het zover is, moet je de belangrijkste vraag beantwoorden: voor welke Union ga je? We hebben een stadsfiets voor iedereen. Modern en klassiek, sportief en ultiem chill.Niet alleen onze fietsen zijn anders, ook onze bezorgwijze. Je hoeft niet thuis te blijven om je fiets in ontvangst te nemen. En, nog belangrijker: je hoeft je fiets niet zelf in elkaar te schroeven. Wij leveren je nieuwe fiets af bij jouw Union-dealer, je haalt hem op wanneer je wilt en jij fietst zingend de winkel uit.We houden je via mail op de hoogteNa je bestelling houden we via mail op de hoogte over de status van je bestelling. Binnen enkele dagen weet je precies wanneer je jouw nieuwe trots op kunt halen.We checken elke bout en elke moerJij wilt als een gek over kasseien kunnen knallen, en dat kan alleen als je fiets je nooit in de steek laat. Daarom draait de monteur elke bout en moer nog een keer goed aan.JIJ SCHEURT WEGVeters gestrikt en jasje dicht? Gaan!We stellen hem speciaal voor jou afEen fiets rijdt past écht lekker als ie perfect is afgesteld. Als je jouw Union ophaalt, neemt de dealer je volledig onder de loep. Vervolgens zet hij het zadel en stuur op de ideale hoogte.First things first: welke Union wordt het? Maar voordat het zover is, moet je de belangrijkste vraag beantwoorden: voor welke Union ga je? We hebben een stadsfiets voor iedereen. Modern en klassiek, sportief en ultiem chill.Niet alleen onze fietsen zijn anders, ook onze bezorgwijze. Je hoeft niet thuis te blijven om je fiets in ontvangst te nemen. En, nog belangrijker: je hoeft je fiets niet zelf in elkaar te schroeven. Wij leveren je nieuwe fiets af bij jouw Union-dealer, je haalt hem op wanneer je wilt en jij fietst zingend de winkel uit.We houden je via mail op de hoogteNa je bestelling houden we via mail op de hoogte over de status van je bestelling. Binnen enkele dagen weet je precies wanneer je jouw nieuwe trots op kunt halen.We checken elke bout en elke moerJij wilt als een gek over kasseien kunnen knallen, en dat kan alleen als je fiets je nooit in de steek laat. Daarom draait de monteur elke bout en moer nog een keer goed aan.We stellen hem speciaal voor jou afEen fiets rijdt past écht lekker als ie perfect is afgesteld. Als je jouw Union ophaalt, neemt de dealer je volledig onder de loep. Vervolgens zet hij het zadel en stuur op de ideale hoogte.First things first: welke Union wordt het? Maar voordat het zover is, moet je de belangrijkste vraag beantwoorden: voor welke Union ga je? We hebben een stadsfiets voor iedereen. Modern en klassiek, sportief en ultiem chill.Bekijk ONSBekijk ONSNiet alleen onze fietsen zijn anders, ook onze bezorgwijze. Je hoeft niet thuis te blijven om je fiets in ontvangst te nemen. En, nog belangrijker: je hoeft je fiets niet zelf in elkaar te schroeven. Wij leveren je nieuwe fiets af bij jouw Union-dealer, je haalt hem op wanneer je wilt en jij fietst zingend de winkel uit.We houden je via mail op de hoogteNa je bestelling houden we via mail op de hoogte over de status van je bestelling. Binnen enkele dagen weet je precies wanneer je jouw nieuwe trots op kunt halen.We checken elke bout en elke moerJij wilt als een gek over kasseien kunnen knallen, en dat kan alleen als je fiets je nooit in de steek laat. Daarom draait de monteur elke bout en moer nog een keer goed aan.JIJ SCHEURT WEGVeters gestrikt en jasje dicht? Gaan!We stellen hem speciaal voor jou afEen fiets rijdt past écht lekker als ie perfect is afgesteld. Als je jouw Union ophaalt, neemt de dealer je volledig onder de loep. Vervolgens zet hij het zadel en stuur op de ideale hoogte.First things first: welke Union wordt het? Maar voordat het zover is, moet je de belangrijkste vraag beantwoorden: voor welke Union ga je? We hebben een stadsfiets voor iedereen. Modern en klassiek, sportief en ultiem chill.Bekijk ONSWe houden je via de mail op de hoogteNa je bestelling houden we via mail op de hoogte over de status van je bestelling. Binnen enkele dagen weet je precies wanneer je jouw nieuwe trots op kunt halen.We checken elke bout en elke moerJij wilt als een gek over kasseien kunnen knallen, en dat kan alleen als je fiets je nooit in de steek laat. Daarom draait de monteur elke bout en moer nog een keer goed aan.JIJ SCHEURT WEGVeters gestrikt en jasje dicht? Gaan!We stellen hem speciaal voor jou afEen fiets rijdt past écht lekker als ie perfect is afgesteld. Als je jouw Union ophaalt, neemt de dealer je volledig onder de loep. Vervolgens zet hij het zadel en stuur op de ideale hoogte.First things first: welke Union wordt het? Maar voordat het zover is, moet je de belangrijkste vraag beantwoorden: voor welke Union ga je? We hebben een stadsfiets voor iedereen. Modern en klassiek, sportief en ultiem chill.Bekijk ONSNiet alleen onze fietsen zijn anders, ook onze bezorgwijze. Je hoeft niet thuis te blijven om je fiets in ontvangst te nemen. En, nog belangrijker: je hoeft je fiets niet zelf in elkaar te schroeven. Wij leveren je nieuwe fiets af bij jouw Union-dealer, je haalt hem op wanneer je wilt en jij fietst zingend de winkel uit.We houden je via mail op de hoogteNa je bestelling houden we via mail op de hoogte over de status van je bestelling. Binnen enkele dagen weet je precies wanneer je jouw nieuwe trots op kunt halen.We checken elke bout en elke moerJij wilt als een gek over kasseien kunnen knallen, en dat kan alleen als je fiets je nooit in de steek laat. Daarom draait de monteur elke bout en moer nog een keer goed aan.JIJ SCHEURT WEGVeters gestrikt en jasje dicht? Gaan!We stellen hem speciaal voor jou afEen fiets rijdt past écht lekker als ie perfect is afgesteld. Als je jouw Union ophaalt, neemt de dealer je volledig onder de loep. Vervolgens zet hij het zadel en stuur op de ideale hoogte.First things first: welke Union wordt het? Maar voordat het zover is, moet je de belangrijkste vraag beantwoorden: voor welke Union ga je? We hebben een stadsfiets voor iedereen. Modern en klassiek, sportief en ultiem chill.Bekijk ONSJIJ SCHEURT WEGVeters gestrikt en jasje dicht? Gaan!Niet alleen onze fietsen zijn anders, ook onze bezorgwijze. Je hoeft niet thuis te blijven om je fiets in ontvangst te nemen. En, nog belangrijker: je hoeft je fiets niet zelf in elkaar te schroeven. Wij leveren je nieuwe fiets af bij jouw Union-dealer, je haalt hem op wanneer je wilt en jij fietst zingend de winkel uit.Na je bestelling houden we via mail op de hoogte over de status van je bestelling. Binnen enkele dagen weet je precies wanneer je jouw nieuwe trots op kunt halen.We houden je via DE mail op de hoogteWe checken elke bout en elke moerJij wilt als een gek over kasseien kunnen knallen, en dat kan alleen als je fiets je nooit in de steek laat. Daarom draait de monteur elke bout en moer nog een keer goed aan.First things first: welke Union wordt het? Maar voordat het zover is, moet je de belangrijkste vraag beantwoorden: voor welke Union ga je? We hebben een stadsfiets voor iedereen. Modern en klassiek, sportief en ultiem chill.Bekijk ONSJIJ SCHEURT WEGVeters gestrikt en jasje dicht? Gaan!

FAQ

Heb je een brandende vraag? We hebben de meest gestelde vragen voor je verzameld, dus met een beetje geluk vind je het antwoord hier. Staat je vraag er niet tussen? No worries! Neem gewoon contact met ons op.

Contact Union
  • Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?

    Nee, helaas is het bij ons niet mogelijk om telefonisch te bestellen.
  • Zijn de prijzen op de webshop inclusief BTW?

    Ja, alle prijzen op onze webshop zijn inclusief BTW.
  • Heb ik een artikel gereserveerd zodra het in mijn winkelmand zit?

    Nee, maar zodra je naar ‘afrekenen’ gaat, houden wij het product vijftien minuten voor je vast
  • Hoe lang blijven de artikelen in mijn winkelmand bewaard?

    Als je iets in je winkelmand stopt, blijft het er 14 dagen in zitten. Je kunt dus op een later moment verder winkelen. Dat moet wel op hetzelfde apparaat zijn met dezelfde browser.
  • Kan ik mijn bestelling aanpassen of annuleren?

    Iedereen bedenkt zich weleens. Daarom kun je jouw bestelling laten aanpassen of annuleren, zolang wij de fiets nog niet naar de dealer hebben gestuurd. Neem in dat geval contact met ons op. Is de fiets al op weg naar de dealer, dan heb je altijd nog de mogelijkheid om de fiets te retourneren.
  • Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is?

    Wij houden je via e-mail op de hoogte over de status van de bestelling. Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een bestelbevestiging. Zodra de fiets onderweg is naar de dealer ontvang je een verzendbevestiging. Mocht er toch nog onduidelijkheid zijn, kun je altijd contact met ons opnemen.
  • Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen. Wat nu?

    Oei! Daar gaat iets mis. Neem contact met ons op. Dan zoeken we het tot op de bodem uit.
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen?

    Ja, dat kan. Wat jou het beste uitkomt!
  • Heb ik garantie op de producten die ik bestel via de Union-webshop?

    Op artikelen in de Union-webshop is de wettelijke garantie van toepassing. Dat houdt in dat je recht hebt op een goed product.
  • Kan ik een bestelling plaatsen vanaf een smartphone of tablet?

    Ja, dat kan. Wat jou het beste uitkomt!
  • Kan ik vanuit het buitenland een bestelling plaatsen?

    Ja, je kunt bestellingen plaatsen vanuit het buitenland bij betaling met een Nederlands betaalmiddel of een betaalmiddel dat gekoppeld is aan een Europese IBAN-rekening. Je moet het product wel ophalen bij een Nederlandse Union-dealer.
  • Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

    We verzenden de producten via onze vaste vervoerder. Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je een e-mail. Als je fiets rijklaar bij de dealer staat, ontvang je ook een mail.
  • Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

    Dit is afhankelijk van de maat, kleur en andere specificaties. Bij het artikel wordt de geschatte levertijd weergegeven. Via mail word je geïnformeerd over de exacte leverdatum.
  • Kan ik mijn pakket laten bezorgen op een adres buiten Nederland?

    Nee, we leveren helaas niet buiten Nederland.
  • Met welke betaalmethoden kan ik in de Union-webshop betalen?

    Je kunt in onze webshop betalen met iDeal
  • Hoe weet ik zeker dat mijn betaling gelukt is?

    Na het doorlopen van het betaalproces word je teruggestuurd naar de webshop en krijg je te zien of de betaling gelukt is. Ook ontvang je een e-mail met een bevestiging van de bestelling en betaling.
  • Kan ik een bankoverschrijving doen vanaf mijn buitenlandse betaalrekening?

    Ja, wij maken gebruik van een IBAN-bankrekeningnummer, waardoor bankoverschrijvingen vanaf een buitenlandse rekening mogelijk zijn.
  • Wat moet ik doen als het niet lukt om te betalen?

    Neem allereerst de pagina ‘bestellen en betalen’ goed door. Controleer je gegevens en probeer het nogmaals. Mocht de betaling nog steeds niet lukken, dan adviseren we je contact op te nemen met je bank.
  • Worden mijn gegevens veilig behandeld?

    Ja, we gaan zeer secuur met je gegevens om. Binnen de website worden je gegevens via een SSL-beveiligde omgeving, versleuteld verzonden. Kies je voor online betalen met iDeal, dan doe je dit veilig via de voor jou bekende, beveiligde betaalomgeving. De orders worden financieel afgehandeld door de payment provider, Mollie genaamd en SEOshop.
  • Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen bij een Union-dealer?

    Je kunt je bestelling afhalen tijdens de reguliere openingstijden. Die kunnen per dealer verschillen. De openingstijden van jouw dealer vind je op de dealer-pagina. Je ontvangt een mail als je jouw product af kunt halen.
  • Kan ik contant afrekenen bij het afhalen?

    Nee, je kunt een bestelling uit de webshop helaas niet contant afrekenen bij de dealer. Je kunt alleen betalen via de aangeboden online betaalmethoden.
  • Wat moet ik meenemen als ik mijn bestelling kom afhalen?

    Onze dealer vraagt je naar de betaalbevestiging. Die kun je uitprinten, maar je kunt hem ook op je smartphone of tablet laten zien. Neem altijd een geldig legitimatiebewijs mee.
  • Wat gebeurt er als ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

    De direct beschikbare artikelen worden in dat geval meteen naar de Union-dealer opgestuurd. De niet direct beschikbare artikelen volgen in een tweede levering. Het artikel met de langste levertijd bepaalt in dit geval het moment van de tweede levering. Je ontvangt een e-mail als je bestelling klaarligt bij de dealer
  • Kan iemand anders mijn bestelling afhalen bij de dealer

    Ja, iemand anders kan op vertoon van de e-mail met factuur en een geldig legitimatiebewijs jouw bestelling afhalen bij de dealer.
  • Wat zijn de verzendkosten bij afhalen?

    De Union webshop rekent geen verzendkosten voor het versturen van je bestelling naar een Union-dealer.
  • Kan ik de bestelling die ik wil retourneren afgeven bij de Union-dealer?

    Ja, het is mogelijk om producten terug te sturen via de dealer. Neem daarvoor wel eerst contact met ons op.
  • Binnen welke termijn kan ik mijn aankopen retourneren?

    Je kunt je aankopen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
  • Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

    In een garantiegeval of als de aankoop binnen 14 dagen na ontvangst wordt geretourneert betalen wij de kosten van het terugsturen. In alle andere gevallen moet je er helaas zelf voor betalen. Een fiets kun je bij de dealer terugbregen. de dealer geeft ons een seintje, en wij halen de fiets daar op. De ophaalopdracht kost €29,50 per fiets.
  • Ik heb geen retourformulier. Wat nu?

    Retourneren van artikelen gaat altijd door contact op te nemen met de klantenservice. Daarvoor heb je geen retourformulier voor nodig.
  • Wat gebeurt er met retourzendingen die niet worden geaccepteerd?

    Wij nemen altijd contact met je op als een retourzending om welke reden dan ook niet kan worden geaccepteerd.
  • Hoe weet ik of mijn retourzending is ontvangen en goedgekeurd?

    Zodra je retourzending is ontvangen en verwerkt, ontvang je van ons een bevestigingsmail.
  • Wat moet ik doen als ik een verkeerd of beschadigd artikel heb ontvangen?

    Mocht je zending niet volledig of correct bij je zijn afgeleverd, neem dan contact met ons op. Dan gaan wij meteen aan de slag.
  • Wat is het retouradres?

    Retourneren van artikelen gaat altijd via de dealer. Neem vooraf contact op met onze klantenservice.
  • Ik wil aanspraak maken op m’n garantie. Wat moet ik daarvoor doen?

    Neem contact op via ons contactformulier om aanspraak te maken op jouw garantie.
  • Wanneer en hoe krijg ik het geld van mijn retourzending terug?

    Heb je een product teruggestuurd, dan krijg je binnen 14 dagen je geld terug. Als wij de retourzending binnen hebben, sturen we je een bevestigingsmail.
  • Kan ik een product met later toegevoegde accessoire retourneren?

    In sommige gevallen is het niet meer mogelijk om een fiets te retourneren met een een later toegevoegde accessoire. Denk bijvoorbeeld aan een voordrager waarvoor in de fiets geboord is.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

    Ben je je wachtwoord vergeten? Geen zorgen. Ga naar het inlogscherm, en klik daar op ‘wachtwoord vergeten’. Vul vervolgens je e-mailadres in. Je ontvangt een e-mail met instructies en een link om het wachtwoord opnieuw in te stellen. Vul een nieuw wachtwoord naar keuze in en bevestig het nieuwe wachtwoord. Nadat je dit gedaan hebt, zie je een melding bovenaan jouw account-pagina. Daar staat dat het wachtwoord succesvol gewijzigd is.
  • Wat is Mijn Account?

    Mijn Account is jouw persoonlijke klantomgeving op onze webshop. Daar bekijk je jouw bestelgeschiedenis.
  • Wat is mijn ordernummer?

    Je ordernummer vind je in de bestelbevestiging, op de factuur en op de pakbon.
  • Wat is de cookie policy van de Union-webshop?

    Lees hier meer over de cookie policy
  • Ik heb een klacht. Waar kan ik hem kwijt?

    Heb je een klacht, neem dan contact op met onze klantenservice. We streven ernaar om binnen een dag, per telefoon of mail, contact met je op te nemen.
  • Worden mijn gegevens zorgvuldig behandeld?

    De Union webshop gaat zeer zorgvuldig met uw gegevens om en wij zorgen ervoor dat uw gegevens beschermd worden. Lees hier meer over de privacy policy.
  • Waar vind ik een Union-dealer bij mij in de buurt?

    Op de dealerpagina vind je een Union-dealer bij jou in de buurt.
  • Kan ik fietsonderdelen rechtstreeks bij de Union-fabriek bestellen?

    Nee, we leveren alleen via onze officiële dealers.
  • Welke framemaat heb ik nodig?

    Op deze pagina leggen we uit wat je moet doen om achter jouw ideale framemaat te komen. Wil je het helemaal zeker weten? Ga dan even langs bij één van onze dealers.
  • Kan een fiets aangepast worden aan mijn wens(en)?

    Wij leveren onze fietsen zoals ze op de webshop worden getoond en omschreven. De dealer kan desgewenst aanpassingen doen aan de fiets. Vraag aan jouw dealer wat de mogelijkheden zijn.
  • Hoe kan er prijsverschil zijn tussen bepaalde dealers in de aanschaf van een bepaalde fiets?

    Een dealer is een zelfstandig handelaar en bepaalt zelf zijn prijzen. Wij geven uitsluitend consumentadviesprijzen af. Vaak is dit ook gekoppeld aan de service die dealers bieden, zoals advies op maat, het verstrekken van een of meerdere servicebeurten bij de aankoop van de fiets en het netjes en op maat, rijklaar, afmonteren van de fiets.
  • Mijn fiets wordt later geleverd dan gepland. Hoe kan dat?

    Wij proberen de leverdatum van je fiets zo accuraat mogelijk in te schatten. Door onvoorziene omstandigheden, zoals een vertraagde levering van onderdelen of een technische storing, kan het voorkomen dat je fiets later wordt geleverd dan gepland. We houden je hier altijd over op de hoogte.
  • Kan ik gebruik maken van de Fiets van de Zaak-regeling?

    Op de fiets naar je werk. Je blijft er fit door, het milieu vaart er wel bij én je hebt geen file- of parkeerproblemen. Woon-werkverkeer per fiets wordt gestimuleerd, maar het bedrijfsfietsenplan zoals het bestond is per 1 januari 2015 komen te vervallen. Heeft jouw werkgever gekozen voor het vergoeden van een fiets binnen de werkkostenregeling (WKR)?

    Werkkostenregeling (WKR) Sinds 1 januari 2015 bestaat het bedrijfsfietsenplan niet meer en is de werkkostenregeling (WKR) verplicht voor elke werkgever. Binnen deze regeling heeft een werkgever een vrije ruimte van 1,2% van de loonsom om te besteden aan onbelaste vergoedingen en verstrekkingen aan werknemers. Binnen deze vrije ruimte mag bijvoorbeeld ook een fiets belastingvrij aan de werknemer vergoed of verstrekt worden.

    Het bedrag per fiets maakt hierbij niet uit. Dat is aan de werkgever. Er zit geen maximum van €750 meer op. Dé ideale, groene secundaire arbeidsvoorwaarde binnen de WKR.
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »