Heb je een brandende vraag? We hebben de meest gestelde vragen voor je verzameld, dus met een beetje geluk vind je het antwoord hier. Staat je vraag er niet tussen? No worries! Neem gewoon contact met ons op.
Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?
Kan ik gebruik maken van de Fiets van de Zaak-regeling?
Op de fiets naar je werk. Je blijft er fit door, het milieu vaart er wel bij én je hebt geen file- of parkeerproblemen. Woon-werkverkeer per fiets wordt gestimuleerd, maar het bedrijfsfietsenplan zoals het bestond is per 1 januari 2015 komen te vervallen. Heeft jouw werkgever gekozen voor het vergoeden van een fiets binnen de werkkostenregeling (WKR)?
Werkkostenregeling (WKR) Sinds 1 januari 2015 bestaat het bedrijfsfietsenplan niet meer en is de werkkostenregeling (WKR) verplicht voor elke werkgever. Binnen deze regeling heeft een werkgever een vrije ruimte van 1,2% van de loonsom om te besteden aan onbelaste vergoedingen en verstrekkingen aan werknemers. Binnen deze vrije ruimte mag bijvoorbeeld ook een fiets belastingvrij aan de werknemer vergoed of verstrekt worden.
Het bedrag per fiets maakt hierbij niet uit. Dat is aan de werkgever. Er zit geen maximum van €750 meer op. Dé ideale, groene secundaire arbeidsvoorwaarde binnen de WKR.
Kan een fiets aangepast worden aan mijn wens(en)?
Hoe kan er prijsverschil zijn tussen bepaalde dealers in de aanschaf van een bepaalde fiets?
Kan ik fietsonderdelen rechtstreeks bij de Union-fabriek bestellen?
Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?
Heb ik een artikel gereserveerd zodra het in mijn winkelmand zit?
Hoe lang blijven de artikelen in mijn winkelmand bewaard?
Kan ik mijn bestelling aanpassen of annuleren?
Hoe weet ik wat de status van mijn bestelling is
Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen. Wat nu?
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Kan ik een bestelling plaatsen vanaf een smartphone of tablet
Kan ik vanuit het buitenland een bestelling plaatsen?
Kan ik gebruik maken van de Fiets van de Zaak-regeling?
Op de fiets naar je werk. Je blijft er fit door, het milieu vaart er wel bij én je hebt geen file- of parkeerproblemen. Woon-werkverkeer per fiets wordt gestimuleerd, maar het bedrijfsfietsenplan zoals het bestond is per 1 januari 2015 komen te vervallen. Heeft jouw werkgever gekozen voor het vergoeden van een fiets binnen de werkkostenregeling (WKR)?
Werkkostenregeling (WKR) Sinds 1 januari 2015 bestaat het bedrijfsfietsenplan niet meer en is de werkkostenregeling (WKR) verplicht voor elke werkgever. Binnen deze regeling heeft een werkgever een vrije ruimte van 1,2% van de loonsom om te besteden aan onbelaste vergoedingen en verstrekkingen aan werknemers. Binnen deze vrije ruimte mag bijvoorbeeld ook een fiets belastingvrij aan de werknemer vergoed of verstrekt worden.
Het bedrag per fiets maakt hierbij niet uit. Dat is aan de werkgever. Er zit geen maximum van €750 meer op. Dé ideale, groene secundaire arbeidsvoorwaarde binnen de WKR.
Ik heb een klacht. Waar kan ik hem kwijt?
Met welke betaalmethoden kan ik de Union-webshop betalen
Hoe weet ik zeker dat mijn betaling gelukt is?
Kan ik een bankoverschrijving doen vanaf mijn buitenlandse betaalrekening
Wat moet ik doen als het niet lukt om te betalen?
Kan ik contact afrekenen bij het afhalen
Zijn de prijzen op de webshop inclusief BTW?
Wat is mijn ordernummer?
Hoe kan er een prijsverschil zijn tussen bepaalde dealers in de aanschaf van een bepaalde fiets?
Heb ik garantie op de producten die ik bestel via de Union-webshop
Wat moet ik doen als ik een verkeerd of beschadigd artikel heb ontvangen?
Ik wil aanspraak maken op m’n garantie wat moet Ik daarvoor doen?
Kan ik fietsonderdelen rechtstreeks bij de Union-fabriek bestellen?
Welke framemaat heb ik nodig?
Kan een fiets aangepast worden aan mijn wens(en)?
Hoe wordt mijn bestelling verzonden
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Kan ik mijn pakket laten bezorgen op een adres buiten Nederland?
Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen bij een Union-dealer?
Wat moet ik meenemen als ik mijn bestelling kom afhalen?
Wat gebeurt er als ik meerdere producten bestel met verchillende levertijden?
Kan iemand anders mijn bestelling afhalen bij de dealer?
Wat zijn de verzendkosten bij afhalen
Waar vind ik een Union-dealer bij mij in de buurt?
Mijn fiets wordt later geleverd dan gepland. Hoe kan dat?
Kan ik de bestelling die ik wil retourneren afgeven bij de Union-dealer?
Binnen welk termijn kan ik mijn aankopen retourneren?
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Ik heb geen retourformulier. Wat nu?
Wat gebeurt er met de retourzending niet worden geaccepteerd
Hoe weet ik of mijn retourzending is ontvangen en goedgekeurd?
Wat is het retouradres?
Wanneer en hoe krijg ik het geld van mijn retourzending terug?
Kan ik een product met later toegevoegde accessoires retourneren?
Worden mijn gegevens veilig behandeld?
Wat is de cookie policy van de Union-webshop
Worden mijn gegevens zorgvuldig behandeld?