We proberen ons bestel- en betaalproces zo eenvoudig mogelijk te maken. Is er toch iets onduidelijk? Hopelijk helpt onderstaande informatie.
Bestellen
Volg onderstaande stappen om een product te bestellen:
Gegevens invullen
Keuze gemaakt? We gaan verder!
Vul het factuuradres in. Dat is altijd je eigen adres. Bij zakelijke bestellingen kun je hier een zakelijk adres invullen. Je kunt ook een bedrijfsnaam invullen. Klik op de knop ‘Ga verder’.
Betalen
In de volgende stap geef je aan hoe je wilt betalen.
Je hebt de keuze uit iDeal. Wij sturen je door naar de bekende en beveiligde betaalomgeving van de aanbieder. Houd altijd je bankpas of creditcard bij de hand.
iDeal:
Betalen via iDeal is mogelijk voor iedereen met een Nederlandse bankpas. Bij deze betaalmethode kun je binnen het bestelproces de betaling direct afhandelen met je eigen bank.
Betaalbevestiging
Na het doorlopen van het betaalproces word je teruggestuurd naar de webshop en verschijnt er een bevestiging van de aankoop. Deze bevestiging ontvang je ook op het door jou opgegeven e-mailadres. Mocht er iets in het betaalproces mis zijn gegaan, dan wordt dit ook aangegeven. Bekijk de FAQ als je er niet uitkomt of neem contact op met onze klantenservice.
Afhalen bij een dealer
Er zijn twee dingen die je niet moet vergeten als je jouw nieuwe fiets op gaat halen bij de dealer.
Onze dealer vraagt je naar de betaalbevestiging. Die kun je uitprinten, maar je kunt hem ook op je smartphone of tablet laten zien; Neem altijd een geldig legitimatiebewijs mee.
Je kunt je fiets ophalen wanneer het jou uitkomt, maar houd er wel rekening mee dat de fiets na 30 dagen wordt teruggestuurd naar het magazijn.