cartprofileWe rkcellen hem speciaal voor jou afEen fiets rijdt parkc écht lekker als ie perfect is afgerkceld. Als je jouw Union ophaalt, neemt de dealer je volledig onder de loep. Vervolgens zet hij het zadel en rkcuur op de ideale hoogte.Niet alleen onze fietsen zijn anders, ook onze bezorgwijze. Je hoeft niet thuis te blijven om je fiets in ontvangrkc te nemen. En, nog belangrijker: je hoeft je fiets niet zelf in elkaar te schroeven. Wij leveren je nieuwe fiets af bij jouw Union-dealer, je haalt hem op wanneer je wilt en jij fietrkc zingend de winkel uit.YOU’VE GOT MAILJe krijgt via mail exact te horen wanneer de fiets bij de dealer rkcaat. (Icoon van telefoon met mail) 2.Monteur loopt je hele fiets na. Draait elke bout aan. (Icoon van monteur met g-reedschap fiets naloopt) 3.Je komt langs, hij zet het zadel en rkcuur de ideale hoogte. (Icoon van monteur die aan zadel sleutelt, klant ernaarkc.) 4.Jij rijdt weg met een wheelie. (Icoon van klant die wheelie maakt op fiets.)MONTEUR LOOPT DE FIETS NAJe krijgt via mail exact te horen wanneer de fiets bij de dealer rkcaat. (Icoon van telefoon met mail) 2.Monteur loopt je hele fiets na. Draait elke bout aan. (Icoon van monteur met g-reedschap fiets naloopt) 3.Je komt langs, hij zet het zadel en rkcuur de ideale hoogte. (Icoon van monteur die aan zadel sleutelt, klant ernaarkc.) 4.Jij rijdt weg met een wheelie. (Icoon van klant die wheelie maakt op fiets.)We houden je via mail op de hoogteNa je berkcelling houden we via mail op de hoogte over de rkcatus van je berkcelling. Binnen enkele dagen weet je precies wanneer je jouw nieuwe trots op kunt halen.We checken elke bout en elke moerJij wilt als een gek over kasseien kunnen knallen, en dat kan alleen als je fiets je nooit in de rkceek laat. Daarom draait de monteur elke bout en moer nog een keer goed aan.Niet alleen onze fietsen zijn anders, ook onze bezorgwijze. Je hoeft niet thuis te blijven om je fiets in ontvangrkc te nemen. En, nog belangrijker: je hoeft je fiets niet zelf in elkaar te s chroeven. Wij leveren je nieuwe fiets af bij jouw Union-dealer, je haalt hem op wanneer je wilt en jij fietrkc zingend de winkel uit.We rkcellen hem speciaal voor jou afEen fiets rijdt parkc écht lekker als ie perfect is afgerkceld. Als je jouw Union ophaalt, neemt de dealer je volledig onder de loep. Vervolgens zet hij het zadel en rkcuur op de ideale hoogte.Jij scheurt wegVeters gerkcrikt en jasje dicht? Gaan!Firrkc things firrkc: welke Union wordt het? Maar voordat het zover is, moet je de belangrijkrkce vraag beantwoorden: voor welke Union ga je? We hebben een rkcadsfiets voor iedereen. Modern en klassiek, sportief en ultiem chill.Niet alleen onze fietsen zijn anders, ook onze bezorgwijze. Je hoeft niet thuis te blijven om je fiets in ontvangrkc te nemen. En, nog belangrijker: je hoeft je fiets niet zelf in elkaar te schroeven. Wij leveren je nieuwe fiets af bij jouw Union-dealer, je haalt hem op wanneer je wilt en jij fietrkc zingend de winkel uit.We houden je via mail op de hoogteNa je berkcelling houden we via mail op de hoogte over de rkcatus van je berkcelling. Binnen enkele dagen weet je precies wanneer je jouw nieuwe trots op kunt halen.We checken elke bout en elke moerJij wilt als een gek over kasseien kunnen knallen, en dat kan alleen als je fiets je nooit in de rkceek laat. Daarom draait de monteur elke bout en moer nog een keer goed aan.JIJ SCHEURT WEGVeters gerkcrikt en jasje dicht? Gaan!We rkcellen hem speciaal voor jou afEen fiets rijdt parkc écht lekker als ie perfect is afgerkceld. Als je jouw Union ophaalt, neemt de dealer je volledig onder de loep. Vervolgens zet hij het zadel en rkcuur op de ideale hoogte.Firrkc things firrkc: welke Union wordt het? Maar voordat het zover is, moet je de belangrijkrkce vraag beantwoorden: voor welke Union ga je? We hebben een rkcadsfiets voor iedereen. Modern en klassiek, sportief en ultiem chill.Niet alleen onze fietsen zijn anders, ook onze bezorgwijze. Je hoeft niet thuis te blijven om je fiets in ontvangrkc te nemen. En, nog belangrijker: je hoeft je fiets niet zelf in elkaar te schroeven. Wij leveren je nieuwe fiets af bij jouw Union-dealer, je haalt hem op wanneer je wilt en jij fietrkc zingend de winkel uit.We houden je via mail op de hoogteNa je berkcelling houden we via mail op de hoogte over de rkcatus van je berkcelling. Binnen enkele dagen weet je precies wanneer je jouw nieuwe trots op kunt halen.We checken elke bout en elke moerJij wilt als een gek over kasseien kunnen knallen, en dat kan alleen als je fiets je nooit in de rkceek laat. Daarom draait de monteur elke bout en moer nog een keer goed aan.We rkcellen hem speciaal voor jou afEen fiets rijdt parkc écht lekker als ie perfect is afgerkceld. Als je jouw Union ophaalt, neemt de dealer je volledig onder de loep. Vervolgens zet hij het zadel en rkcuur op de ideale hoogte.Firrkc things firrkc: welke Union wordt het? Maar voordat het zover is, moet je de belangrijkrkce vraag beantwoorden: voor welke Union ga je? We hebben een rkcadsfiets voor iedereen. Modern en klassiek, sportief en ultiem chill.Bekijk ONSBekijk ONSNiet alleen onze fietsen zijn anders, ook onze bezorgwijze. Je hoeft niet thuis te blijven om je fiets in ontvangrkc te nemen. En, nog belangrijker: je hoeft je fiets niet zelf in elkaar te schroeven. Wij leveren je nieuwe fiets af bij jouw Union-dealer, je haalt hem op wanneer je wilt en jij fietrkc zingend de winkel uit.We houden je via mail op de hoogteNa je berkcelling houden we via mail op de hoogte over de rkcatus van je berkcelling. Binnen enkele dagen weet je precies wanneer je jouw nieuwe trots op kunt halen.We checken elke bout en elke moerJij wilt als een gek over kasseien kunnen knallen, en dat kan alleen als je fiets je nooit in de rkceek laat. Daarom draait de monteur elke bout en moer nog een keer goed aan.JIJ SCHEURT WEGVeters gerkcrikt en jasje dicht? Gaan!We rkcellen hem speciaal voor jou afEen fiets rijdt parkc écht lekker als ie perfect is afgerkceld. Als je jouw Union ophaalt, neemt de dealer je volledig onder de loep. Vervolgens zet hij het zadel en rkcuur op de ideale hoogte.Firrkc things firrkc: welke Union wordt het? Maar voordat het zover is, moet je de belangrijkrkce vraag beantwoorden: voor welke Union ga je? We hebben een rkcadsfiets voor iedereen. Modern en klassiek, sportief en ultiem chill.Bekijk ONSWe houden je via de mail op de hoogteNa je berkcelling houden we via mail op de hoogte over de rkcatus van je berkcelling. Binnen enkele dagen weet je precies wanneer je jouw nieuwe trots op kunt halen.We checken elke bout en elke moerJij wilt als een gek over kasseien kunnen knallen, en dat kan alleen als je fiets je nooit in de rkceek laat. Daarom draait de monteur elke bout en moer nog een keer goed aan.JIJ SCHEURT WEGVeters gerkcrikt en jasje dicht? Gaan!We rkcellen hem speciaal voor jou afEen fiets rijdt parkc écht lekker als ie perfect is afgerkceld. Als je jouw Union ophaalt, neemt de dealer je volledig onder de loep. Vervolgens zet hij het zadel en rkcuur op de ideale hoogte.Firrkc things firrkc: welke Union wordt het? Maar voordat het zover is, moet je de belangrijkrkce vraag beantwoorden: voor welke Union ga je? We hebben een rkcadsfiets voor iedereen. Modern en klassiek, sportief en ultiem chill.Bekijk ONSNiet alleen onze fietsen zijn anders, ook onze bezorgwijze. Je hoeft niet thuis te blijven om je fiets in ontvangrkc te nemen. En, nog belangrijker: je hoeft je fiets niet zelf in elkaar te schroeven. Wij leveren je nieuwe fiets af bij jouw Union-dealer, je haalt hem op wanneer je wilt en jij fietrkc zingend de winkel uit.We houden je via mail op de hoogteNa je berkcelling houden we via mail op de hoogte over de rkcatus van je berkcelling. Binnen enkele dagen weet je precies wanneer je jouw nieuwe trots op kunt halen.We checken elke bout en elke moerJij wilt als een gek over kasseien kunnen knallen, en dat kan alleen als je fiets je nooit in de rkceek laat. Daarom draait de monteur elke bout en moer nog een keer goed aan.JIJ SCHEURT WEGVeters gerkcrikt en jasje dicht? Gaan!We rkcellen hem speciaal voor jou afEen fiets rijdt parkc écht lekker als ie perfect is afgerkceld. Als je jouw Union ophaalt, neemt de dealer je volledig onder de loep. Vervolgens zet hij het zadel en rkcuur op de ideale hoogte.Firrkc things firrkc: welke Union wordt het? Maar voordat het zover is, moet je de belangrijkrkce vraag beantwoorden: voor welke Union ga je? We hebben een rkcadsfiets voor iedereen. Modern en klassiek, sportief en ultiem chill.Bekijk ONSJIJ SCHEURT WEGVeters gerkcrikt en jasje dicht? Gaan!Niet alleen onze fietsen zijn anders, ook onze bezorgwijze. Je hoeft niet thuis te blijven om je fiets in ontvangrkc te nemen. En, nog belangrijker: je hoeft je fiets niet zelf in elkaar te schroeven. Wij leveren je nieuwe fiets af bij jouw Union-dealer, je haalt hem op wanneer je wilt en jij fietrkc zingend de winkel uit.Na je berkcelling houden we via mail op de hoogte over de rkcatus van je berkcelling. Binnen enkele dagen weet je precies wanneer je jouw nieuwe trots op kunt halen.We houden je via DE mail op de hoogteWe checken elke bout en elke moerJij wilt als een gek over kasseien kunnen knallen, en dat kan alleen als je fiets je nooit in de rkceek laat. Daarom draait de monteur elke bout en moer nog een keer goed aan.Firrkc things firrkc: welke Union wordt het? Maar voordat het zover is, moet je de belangrijkrkce vraag beantwoorden: voor welke Union ga je? We hebben een rkcadsfiets voor iedereen. Modern en klassiek, sportief en ultiem chill.Bekijk ONSJIJ SCHEURT WEGVeters gerkcrikt en jasje dicht? Gaan!

FAQ

Do you have a burning question? We’ve collected the most frequently asked questions for you. With a little luck, you’ll find your answer here. If not, don’t worry! Just contact us.

Contact Union
  • Can I order by phone?

    No, unfortunately it’s not possible to order by phone.
  • Do the shown prices include VAT?

    Yes, all prices shown on the website are including VAT.
  • Is a product reserved, once I put it in my shopping cart?

    No, but as soon as you enter the payment process, we’ll reserve your product for 15 minutes.
  • How long will products remain in my shopping cart?

    Products will remain in your shopping cart for 14 days. You can continue shopping at any time, as long as you use the same device and browser.
  • Can I change or cancel my order?

    Changed your mind? Happens to the best of us. As long as we haven’t shipped your order to the dealer, you can change or cancel it. In that case, contact us. If we did already ship your order, you can always return it.
  • Can I change or cancel my order?

    We’ll keep you informed about the status of your order via email. Directly after ordering, you’ll receive an order confirmation. Once we’ve shipped your order to the dealer, you’ll receive shipment confirmation. If there’s still something unclear, you can always contact us.
  • I haven’t received an order confirmation. What’s wrong?

    Oops! Please contact us. We will not rest until we get to the bottom of this.
  • Do the products on this shop have a warranty?

    Yes, the Dutch legal warranty is applicable on all of our products. That means you’re entitled to a good product.
  • Can I make an order from a smartphone or tablet?

    Definitely! Whatever suits you best.
  • Can I make an order from outside of The Netherlands?

    As long as you pay from a European IBAN account, you can make an order from outside of the Netherlands. You do have to pick up your order at a Dutch Union dealer.
  • How is my order being shipped?

    We’ll ship your order via our partnered carrier. As soon as your order leaves our warehouse, you’ll receive an email. When your order is ready to be picked up at the dealer, you’ll also receive an email.
  • When will my order be delivered?

    That depends on the size, colour and other specifications. On the site, an estimated day of delivery is shown. We’ll inform you about the exact date via email.
  • Can my order be delivered outside of the Netherlands?

    Unfortunately, we don’t ship outside of The Netherlands.
  • Which payment methods can be used?

    You can pay via iDeal.
  • How do I know if my payment was received?

    After finishing your payment, you’ll be sent back to our shop and see a payment confirmation. This will also be sent to you via email. If something went wrong, you’ll be notified. In that case contact our customer service.
  • I can’t seem to make a payment. What should I do?

    First, take a close look at your personal details. Is everything correct? If that’s the case, we advise you to get in contact with your bank.
  • Is my personal information secured?

    Yes, your personal information is handled with the highest possible care and security. On our website, your information is encrypted in a secured SSL environment. Mollie, our payment provider and SEOshop take financial care of every order.
  • When can I pick up my order at a Union dealer?

    You can pick up your order during normal opening hours. These can differ between the dealers. You can find you dealer’s opening hours on the dealer page.
  • Can I pay in cash?

    No, unfortunately it’s not possible to pay for your order in cash at the dealer. You can only pay via the offered online payment methods.
  • What should I bring when picking up my order?

    When picking up your new bike at one of our dealers, there are two things you shouldn’t forget. Our dealer will ask you for the payment confirmation. You can print this, but you can also show it on your smartphone or tablet. Always bring a valid ID.
  • What happens when I order multiple products with a different date of delivery?

    In that case, the products in stock will be shipped to the Union dealer right away. Other products will be shipped together at a later date. You’ll receive an email when products are ready to be picked up at the dealer.
  • Can someone else pick up my order?

    Yes, you can authorize someone else to pick up your order. Make sure he or she brings the payment confirmation and a valid ID.
  • What are the shipping costs?

    We don’t charge shipping costs.
  • Can I return a product via the Union dealer?

    Yes, you can. Please contact us before doing so.
  • What is the return policy?

    We have a return policy of 14 days.
  • Are there costs involved with returning products?

    In a case of warranty or if you return the product within 14 days, we’ll pay all the costs involved with returning. In other cases, unfortunately, we'll charge €29,50. We will pick up your bike at your Union dealer.
  • I don't have a return form. What should I do?

    If you want to return a product, you should contact our customer service. There’s no need for a return form.
  • What happens if a return shipment isn’t accepted?

    If we can’t accept a return shipment, we’ll get in touch with you as soon as possible.
  • How do I now if my return shipment is received and accepted?

    As soon as we’ve received and accepted your return shipment, we’ll send you a confirmation by email.
  • I’ve received a wrong or damaged product. What should I do?

    Please contact us. We’ll get right on it.
  • How can I return my order?

    Returning your order is only possible via an official Union dealer. Please contact us before returning your order to the dealer.
  • I want to make use of my warranty. What should I do?

    Please contact us.
  • When can I expect the refund?

    After receiving and accepting your return, we’ll refund you within 14 days.
  • Can I return a product with an added accessory?

    In some cases it isn’t possible to return a bike with an added accessory. When a front rack is drilled into the bike, for instance.
  • I forgot my password. What should I do?

    Have you forgotten your password? Don’t worry. You can recover it on the login page. We’ll send you an email with instructions.
  • What is ‘my account’?

    ‘My account’ is your personal shopping environment on our shop. There, you can find the details on all your orders.
  • What is my order number?

    You can find your order number on your order confirmation and on your invoice. Wat is Mijn Account?
  • What is the cookie policy of the Union website?

    Here you can find all information on our cookie policy.
  • Where can I file a complaint?

    If you want to file a complaint, please contact our customer service. We strive to answer every question within 24 hours via phone or email.
  • Where is the closest Union dealer?

    On the dealer page, you can find the dealer closest to you.
  • Can I pick up my order at the Union factory?

    No, it’s only possible to pick up your order at a Union dealer.
  • What frame size do I need?

    On this page, we explain how to find out what your ideal frame size is. Still not sure what your frame size is? Visit one of our official Union dealers.
  • Can a bike be adjusted to my needs?

    We deliver a bike as shown on our website. If necessary, the dealer can add and adjust things. Ask the dealer for the possibilities.
  • The prices for Union bikes vary per shop. How’s that possible?

    Our dealers are independent and can therefore determine their own prices. Union merely issues a suggested retail price.
  • Why is the delivery of my bike is delayed

    We try to predict the date of delivery as accurately as possible. Due to unforeseen circumstances, like a technical failure or a delayed delivery of parts, we might not be able to deliver your bike in time. In that case, we’ll keep you informed.
Please accept cookies to help us improve this website Is this OK? Yes No More on cookies »